۱۳ جشنواره برندسازی شهری در گلستان برگزار شد

سیدمحسن حسینی در گفتوگو با خبرنگاران اظهارکرد: برندسازی شهری، نقطه عطف توسعه شهرهای گلستان است و هر شهری باید یک نماد مخصوص به خود را داشته باشد.مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان افزود: برخی شهرهای استان در زمینههای فرهنگی، کشاورزی، تاریخی و حتی صنعتی دارای ویژگی خاص هستند که شهرداریها برای معرفی آنها برنامهریزی میکنند. حسینی بیان کرد: اعتقاد داریم، اگر برندسازی اتفاق بیفتد بخشهای مختلف صنعتی، کشاورزی، اقتصادی و غیره نیز از آن منتفع خواهند شد.وی گفت: در سال ۱۴۰۳ در راستای برندسازی شهری ۱۳ جشنواره در استان برگزارشد که در شناساندن شهرها در استان و کشور نقش بسزایی داشته است.مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان جشنوارههای شهری انجام شده در سال ۱۴۰۳ را جشنواره زیبایی شتر در شهر انبارالوم، جشنواره توت فرنگی در شهر دلند، جشنواره آلوچه(هلی) در شهر نوکنده، جشنواره آفتابگردان در شهر گلیداغ، جشنواره روز کردکوی، جشنواره کشتی گورش، آلاچیق و قازان در شهر سیمین شهر، جشنواره زیتون در شهر کرند، جشنواره پل تاریخی، فرش و زیورآلات ترکمن در شهر آققلا، جشنواره مرکبات(پرتقال) در شهر بندرگز، جشنواره قطب صنعت تانکرکشور در شهر نگین شهر، جشنواره کندس او در شهر فاضل آباد و جشنواره موسیقی کتول در شهر علی آبادکتول عنوان کرد.
وی ادامه داد: برگزاری جشنواره های فرهنگی، هنری و اقتصادی در معرفی مزیتهای هر شهر علاوه بر معرفی آن شهر، به رشد و توسعه گردشگری، استقرار صنایع تبدیلی و رونق اقتصادی و اشتغال آنها کمک زیادی میکند و در سال ۱۴۰۴ سعی خواهد شد که ضمن برگزاری جشنواره های یادشده، سایر شهرهای استان هم برند خود را انتخاب و در راستای معرفی آن نسبت به برگزاری جشنواره اقدام کنند
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0